دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
دادگستری

حوزه/ آیین تحلیف 16 نفر از کارشناسان جدید رسمی دادگستری با حضور معاونین رییس کل دادگستری، رییس و اعضای محترم هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه؛ حجت‌الاسلام علی مظفری معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: کار کارشناسی در دادگستری در اجرای عدالت نقش موثری دارد و قضاوت عادلانه وقتی محقق می‌شود که در کنار آن کارشناسی عادلانه انجام شود.

در ادامه عبدالکریم کلهر معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان قزوین با تاکید بر اهمیت پایبندی کارشناسان به موازین اخلاقی و مذهبی و قانونی افزود: کارشناس باید در کنار تخصص و ارتقاء سطح علمی خود تعهد لازم را داشته باشد از این رو بایسته است کارشناسان هر رشته‌ای علاوه بر تخصص شغلی؛ اطلاعات حقوقی مورد نیاز را هم داشته باشد چراکه اگر اطلاعات حقوقی نباشد در اعلام نظر با مشکل مواجه خواهد شد.

همچنین رضا فرخ زاد رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری، با ارایه گزارشی اجمالی از روند عملکرد مرکز، با بیان اینکه موضوعات کارشناسی بسیار پیچیده و متنوع شده است، گفت: به روز بودن، اهل مطالعه بودن و تلاش جهت به دست آوردن یافته‌های جدید در امر کارشناسی را بسیار حائز اهمیت دانست.

در پایان کارشناسان جدید الورود پروانه های کارشناسی خود را با حضور معاونین قضایی، ریاست و اعضای هیات مدیره مرکز کارشناسان دریافت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha